На 06.06.2015 г. ние (учениците от 8а и 8б клас, заедно с нашите класни ръководители г-жа Кеманова и г-жа Стаменова) посетихме Пещерния дом в Карлуково, разположен в красивото дефиле на р. Искър. Веднага щом пристигнахме, оставихме багажа и започна нашата обиколка на района. Разходката ни до пещера „Проходна”, позната още като „Очите на бога” (от снимките ни направени там става ясно защо хората я наричат така) беше изключително впечатляваща. Мястото имаше магическа сила. В началото от нашия маршрут не си давахме големи усилия, защото след час ни предстоеше дълъг поход сред красивата природа. Знаехме, че ни очаква дълъг път в горещия юнски ден, затова напълнихме раниците със сандвичи и вода (за енергия) и тръгнахме. „Харесва ми природата тук. Не съм си мислел, че България е толкова красива, а пък пещерата, за пръв път виждам пещера-уникално е!“ – каза един от моите съучениците. Всички бяхме на едно мнение – природата беше омайваща; редуваха се малки широколистни горички, пъстри поляни, величествени скални образувания. Последната точка от нашия маршрут бяха къщите на любимите детски герои – Фред Флинтстоун и неговия приятел Барни. Там отпочинахме близо час, забавлявайки се със шеги и акробатическите номера на Марио, Пламен, Петьо. Аз също показах, че мога да ходя на ръце върху паднало дърво. Беше време да се връщаме към хижата.

Дори и след дългия изморителен преход не спряхме да се забавляваме и в района на хижата. Играхме с топка. В 19:30 ч. ни очакваше вечеря, а след нея имахме състезание с награди. Приключенията ни продължиха на открито при запален огън и мечти под звездите. „Не знаем как ще се разделим с това място, никога не сме знаели, че ще си изкараме толкова хубаво, харесва ни да сме заедно и да сме такъв отбор.“- споделиха някои от учениците. Пренощувахме в хижата, а на следващия ден след закуска, потеглихме обратно за Ботевград. Направихме много снимки за да споделим с нашите приятели магията на това място.

Пламена Иванова от 8б

За повече и по-пълна информация от живота на гимназистите, разгледайте ВСИЧКИ БРОЕВЕ НА ЕЛЕКТРОНИЯ УЧИЛИЩЕН ВЕСТНИК и страницата във FACEBOOK