Pokana_Elate_pri_nas_v_PMG_Botevgrad

Искате ли да сте най-добрите

и знания да усвоите –

вещи да сте в чуждите езици,

да сте знаещи математици

и безупречни информатици…

Направете избор верен

и бързо ще се убедите,

ако през април ни посетите

на уроците открити в дните.

“Подгответата” на ПМГ

с ентусиазъм и желание

знания ще демонстрират,

благородно ще се конкурират.

 

Дни на отворените врати обявяват учениците и учителите на ПМГ “Акад. проф. д-р Асен Златаров” Ботевград. По този повод са поканени всички граждани на Ботевград и общината да се докоснат до магията на учебния процес в учебното заведение, представен креативно от Златаровци.
Поредицата от мероприятия започва на 22 април с открито занятие на клубовете “Природолюбители” и “Моят екологичен свят” по проект “УСПЕХ” на тема “Приложна метеорология” от 13:00ч. На същия ден следват урок по английски език в 8-ми „б” клас, профил “Информационни технологии” с изучаване на английски език от 17:30 ч и поредица от занятия относно представяне и защита на проект “Моето училище-познато и непознато”:
от 8-ми „в” клас – 13.30 ч.
от 8-ми „а” клас – 14.20 ч.
от 8-ми „б” клас – 16.00 ч.
от 8-ми „г” клас – 17.00 ч.
На 23 април (сряда) от 17:30ч. учениците от 8-ми „а” клас, профил „Информационни технологии” с изучаване на испански език ще представят урок на испански език “Испаноговорящите страни”.
В четвъртък – 24 април от 13:30ч. 9-ти „а” клас , а по-късно от 15:00ч. 9-ти „б” клас ще представят и защитят проекта “Моето училище-познато и непознато”. От 17:30 ч. посетителите на учебното заведение ще станат съпричастни на “Празник на немската приказка” – урок по немски език, който ще представи 8-ми „в” клас – чуждоезиков профил „Немски език”.
В последния ден(петък) от отворените врати в ПМГ ще бъдем свидетели на един вълнуващ разказ, озаглавен “Да разкажем пред романтичните герои Ромео и Жулиета за историята на нашия клас – 8-ми „г”, чуждоезиков профил “Английски език”.


За повече и по-пълна информация от живота на гимназистите, разгледайте ВСИЧКИ БРОЕВЕ НА ЕЛЕКТРОНИЯ УЧИЛИЩЕН ВЕСТНИК и страницата във FACEBOOK


www.pmgzlatarov.net